niedziela, 21 grudnia 2014

New In! Pre-Christmas treasuries

Przedświąteczna gorączka dopadła mnie chyba w odpowiednim czasie. Musiałam skusić się na te wyjątkowe skarby i pokazać je Wam jeszcze teraz, kiedy możliwe, że na ostatnią chwilę szukacie pomysłów na prezenty dla swoich najbliższych.
Odrobina elegancji w czerni, złocie i odcieniach beżu. A prawie wszystkie udało mi się zdobyć po bardzo okazyjnych cenach. 
Bardzo długo poszukiwałam perfum, które będą przyjemną odmianą w stosunku kwiatowych kompozycji, którymi zwykłam spryskiwać się co dnia. Szukałam typowo wieczorowych nut zapachowych, aczkolwiek nie należących do tych 'duszących'. Udało się. Naprzeciw moim oczekiwaniom wyszła marka Dolce&Gabbana z wariacją klasyka The One.
Poszukiwania idealnego, minimalistycznego, a zarazem eleganckiego zegarka również uważam za zakończone. Znalazłam go dzięki Daniel Wellington.
Jest jeszcze jedna konieczność sezonu jesienno-zimowego. Kozaki! Wymarzone, czarne kozaki, o długości za kolano. Ku mojemu zdziwieniu - tych idealnych jak na lekarstwo. Po wielomiesięcznej (!) eksploracji sklepów stacjonarnych i tych online - sukces gwarantowany. Jedno słowo. Badura.
Jeśli chcecie się przekonać, co jeszcze kupiłam, spójrzcie sami!



Żakiet Nife

Top z ozdobą wokół dekoltu H&M [SALE 60 PLN]

Torebka Mohito [SALE 40 PLN]

Apaszka H&M [SALE 20 PLN]

Spodnie Nife

Botki Mohito


Kozaki Badura

Na koniec superokazja dla Was, Kochani! Kupując zegarek marki DW, powołując się na hasło: holidayfogdancing możecie zgarnąć 15% zniżkę!
Ponadto przy zakupie wybranego modelu zegarka Daniel Wellington ze skórzanym paskiem, otrzymacie 50% na wybrany pasek NATO, oraz gratis świąteczne opakowanie! Oprócz tego darmową przesyłkę przy zakupie zegarka.

20 komentarzy:

  1. heh też mam te botki :) tylko, że granatowe :) śliczne są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne, super skrojone, wyglądają świetnie z boyfriendami. Natomiast jedyny minus jest taki, że są mega niewygodne, jeśli chce się w nich chodzić dłużej niż godzinę.

      Usuń
  2. Mam tą samą torebkę :) Świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek świetny! Cudeńko :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra zdobycze :) Zegarek DW uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero zaczynam się nim cieszyć! Będą zdjęcia, oj będą! :D

      Usuń
  5. Super zakupy! Bardzo podoba mi się torebka, sama zajrzę jutro do mohito, może ją znajdę :P :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę samą apaszkę i zegarek :) Fantastyczna bluzeczka z H&Mu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. torebka śliczna

    zapraszam do siebie:http://ohmagnifique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no:) Zdjęcia na Twoim blogu są zawsze zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy! Zwłaszcza apaszka i botki wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko wygląda tak bardzo elegancko! ;)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: jak się przygotować na zimę, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy, w szczególności ta torebka z Mohito - i to za taką cenę.
    Z niecierpliwością czekam na stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek i botki skradły moje serce :) Zastanawiałam się nad tymi perfumami, ale uważam, że strasznie mocno pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień dobry! Gdzie kupić laser q switch? Będę wdzięczna))

    OdpowiedzUsuń